Vickiis

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Lååång natt xd

Av Vickiis - 21 juli 2011 09:40

hellou   

igår efter att jag o Malin S hade hoppat med sigge en stund o var påväg hem kom pappa o sa att han skulle till en kompis som oxå har en hund, Pitchie(stavning?xO) o så tog han med sigge på moppen, tog tyvär ingen bild för de hann jag inte -.-'

jag o malin fortsatte hem o typ spelade kalaha en stund för hon skulle hem när maten var klar o äta   

o då tog jag lite glass o var med mamma o erica o spela kort, o sen kom malin o då fortsatte vi spela kort  


sen så kom pappa o sa att de kommer till oss ist för vi skulle släppa sigge o Pitchie ihop , o så kom de i sin raggarbil, hihi, o så släppte vi hundarna ihop o de gick jätte bra, fast vi trodde att de skulle springa mer  

sen efter en stund så såg vi en luftballong o bestämde oss för att åka dit där den skulle landa, vi känner den som hade hyrt o så hoppade ALLA in i raggarbilen, även hundarna o så åkte vi iväg, o efter ett tag så var vi mallan Skara o Lidköping i Händene (stavning?)


o såg när den landa o de, o sen så efter typ en halvtimme så åkte vi hem igen  

o sen så smsade jag med jennifer o då frågade hon om jag ville kolla på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 med henne o hennes syrra, o de ville jag ju, för vi ska ju se del 2 imorn   o då sov jag även över o nu är jag hemma, för jennifer skulle rida ut med ngn hihihi   


Skulle va grymt roligt o gulligt om Pitchie o Sigge fick valpar ihop, undrar hur de skulle se ut då?   


 

 
 
Clara

Clara

21 juli 2011 22:05

ÅÅÅH TACK VAD GLAD JAG BLIR! du är också jättefin!

http://nybergs.myshowroom.se

 
johanna

johanna

22 juli 2011 12:53

Vinnarna av dagens blogg är nu utsedda, kika in och anmäl er igen, glöm inte att ni kan vara med även om ni vann denna omgången!
Anmäl er här: http://jaxel.blogg.se/2011/july/vinnarna-ny-dagens-blogg-9.html#comment
KRAM

http://jaxel.blogg.se

 
Ester

Ester

22 juli 2011 13:43

älskar din header ^ :)

http://esterjacobssons.myshowroom.se

 
Ester

Ester

22 juli 2011 21:51

Sv; aa och tack så mycket :)

http://esterjacobssons.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vickiis - 5 juni 2012 23:32

// Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu! Bio premiär nu den 8e juni !!!   Längtar grymt mycket då Kristen Stewart är en av mina favorit skådespelare !!! (hon är sjuuukt fin oxå!!!) så jag tror att denna filmen...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 22:23

Min nya blogg heter.....Vickiis.devote.se :-D Denna blogg kommer ju finnad kvar så ni kan gå tbx o kolla igenom bilder o sånt :-) Kramizzar vickii (L) Www.Vickiis.devote.se !!!...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 16:44

är ni nyfikna på hur den nya bloggen ser ut?   heheh inte så stor skillnad förutom att man kan se bilderna i mobilen + att sidan laddar mkt fortare   har redan hunnit lägga upp två inlägg snart ett tredje så ni får länken ikväll !        ...

Av Vickiis - 6 augusti 2011 23:28

hellou =)   har nu bestämmt mejj för att byta blogg, namnet kommer ni får inom kort såfort jag har fixat till den ordentligt (LL) så trött på bloggplatsen.se för bilderna dampar o shit -.-' hoppas ni kommer gilla den andra bättre ! =)   s...

Av Vickiis - 4 augusti 2011 11:33

de är sjuuuukt varmt x)  har precis städat där uppe medens pappa klippte gräset ;d bilderna o de från semestern kommer senare idag, ikväll eller imorgon, de kanske blir åska idag så får se :/ bloggar från mobilen igen så de finns inga roliga sm...

Presentation ! :)


Välkommen till min blogg!
Mitt namn är Victoria Carolin Hermansson och i bloggen kommer jag att skriva om vad som händer under min vardag, kompisar, och mina intressen, ridning, foto, shoppa och laga mat! :) Självklart kommer det en massa bilder! :D

RÖSTA :)

Passar jag bäst i brunt eller blont hår? (:
 brunt
 blond
 mörkbrunt
 ljusbrunt
 ljusblont

Ställ en fråga ;)

3 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards