Vickiis

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2011

B Y T A !

Av Vickiis - 6 augusti 2011 23:28

hellou =)


har nu bestämmt mejj för att byta blogg, namnet kommer ni får inom kort såfort jag har fixat till den ordentligt (LL)

så trött på bloggplatsen.se för bilderna dampar o shit -.-'

hoppas ni kommer gilla den andra bättre ! =)


sorry att ni inte fått bilderna eller ngn riktig uppdate men de skriver jag samtidigt som jag skriver den nya bloggen ;)

kommer att fixa typ en sammanfattning eller ngt från denna blogg tror jag eller ngt liknande, kommer länka o denna blogg kommer att finnas kvar så man kan gå tbx o kolla :)

Puss nu ska snart jag o Malin G snart lägga oss x) (LL)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vickiis - 5 juni 2012 23:32

// Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu! Bio premiär nu den 8e juni !!!   Längtar grymt mycket då Kristen Stewart är en av mina favorit skådespelare !!! (hon är sjuuukt fin oxå!!!) så jag tror att denna filmen...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 22:23

Min nya blogg heter.....Vickiis.devote.se :-D Denna blogg kommer ju finnad kvar så ni kan gå tbx o kolla igenom bilder o sånt :-) Kramizzar vickii (L) Www.Vickiis.devote.se !!!...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 16:44

är ni nyfikna på hur den nya bloggen ser ut?   heheh inte så stor skillnad förutom att man kan se bilderna i mobilen + att sidan laddar mkt fortare   har redan hunnit lägga upp två inlägg snart ett tredje så ni får länken ikväll !        ...

Av Vickiis - 4 augusti 2011 11:33

de är sjuuuukt varmt x)  har precis städat där uppe medens pappa klippte gräset ;d bilderna o de från semestern kommer senare idag, ikväll eller imorgon, de kanske blir åska idag så får se :/ bloggar från mobilen igen så de finns inga roliga sm...

Av Vickiis - 3 augusti 2011 10:02

hejhej! igår kom jag hem vid 12, 13 tiden, men jag hade så ont i huvudet så jag typ bara låg på soffan o drack vatten xd lite senare följde jag med pappa till Malin o fikade , vi åt glass ^^, hade med sigge dit o han var så nyfiken hihi ^^ ja...

Presentation ! :)


Välkommen till min blogg!
Mitt namn är Victoria Carolin Hermansson och i bloggen kommer jag att skriva om vad som händer under min vardag, kompisar, och mina intressen, ridning, foto, shoppa och laga mat! :) Självklart kommer det en massa bilder! :D

RÖSTA :)

Passar jag bäst i brunt eller blont hår? (:
 brunt
 blond
 mörkbrunt
 ljusbrunt
 ljusblont

Ställ en fråga ;)

3 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Bloggerfy


Skapa flashcards