Vickiis

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

En hemsk mardröm !

Av Vickiis - 19 juli 2011 09:38

HEJ!


ursh, igår så följde jag med jennifer till Hecor, egentligskulle hon longera hnm men de va ju hoppträning där då, så vi red ut i skogen, jag gick med med systemen o fotade lite o sånt, de var jätte mysigt   vi var på ett litet ställe där de hade ramlat ner en massa träd så de blev som bommar på marken, så vi skrittade o travade över för att Hector skulle träna på att lyfta på hovarna   


sen så bytte vi, o jag red över lite bommar o så, o sen så såg Hector ett par hästar rida förbi o tittade lite efter dom men jag fortsatte att rida lite slalom o så för att få honom på andra tankar   

sen så skulle jag trava MELLAN två hinder, ahn är ju typ nyss igångsatt, o då fattade han galopp ist, o jag skrattade lite o fick ner han till trav o skulle precis vända då han gör ngt, Jennifer sa att han bockade, så jag flög fram på hans hals o höll om precis bakom huvudet,

 o såg mellan hans öron, men ist för att stå still, sätter han av i världens galopp med mejj hängande där, han ville ju hem till kompisarna o så tror jag han blev rädd att jag satt där,

 han springer nerför typ en liten nerförsbacke, med två små bommar/hinder(inte höga asså)

 o rätt in i skogen mellan en massa träd, o viker av i in på den vanliga stigen igen, o jag fattade att han skulle springa hem, o så såg jag en "platt" fläck, asså utan rötter o så o typ hoppade av, men ändå hamnade jag under honom med halva kroppen, men han trampade inte på mejj,

 nuddade bara med hoven på knäet o magen, o så sprang han iväg, Jennifer kom rusande efter o frågade mkt(rädd o orolig såklart) jag mådde bra o så ringde vi en i stallet o hon sa att han var tillbaka,

 han hade sprungit shit fort o ut på åkern för att äta gräs , o så försökte vi få tag på Jennifers föräldrar, men de svarade inte, utan Jennifer pratade med sin syster , o svamlade lite hihi, o tydligen så skakade hela jag typ, hade fått en massa grus innanför byxorna iaf -.-'

satt kvar nästan 200m i full galopp, senaste gångerna jag har varit på väg att ramla av har jag blivit hängande runt halsen ist xd


när vi kom tillbaka till stallet så var Jennifers föräldrar där, o tog hand om Hector, o jag fick sätta mejj ner o så fick jag en flaska med vatten så jag inte skulle må illa eller ngt sånt   

Allt kändes bara som en dröm och jag närskomhelst skulle vakna  

men jag hade ju världens tur att jag inte flög in i ngt träd, att jag ramlade av framför så att han skulle trampa på mejj eller ngt sånt   idag så blir det inte så mkt uppdate då jag hade tänkt att vila , ska bara med o hämta cyklarna som vi lämnade i stallet, så att vi fick skuts hem o så ska jag duscha nu, för de hann jag inte igårkväll för klockan var typ halv 11 x)


här är en söt bild på Hector    


Om ni vill veta vf jag inte bloggar idag, så läs  

 

 
 
Chriis

Chriis

19 juli 2011 19:19

Sv: hehe okej ;) jag mår bra :)

http://chriisgiirl.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vickiis - 5 juni 2012 23:32

// Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu! Bio premiär nu den 8e juni !!!   Längtar grymt mycket då Kristen Stewart är en av mina favorit skådespelare !!! (hon är sjuuukt fin oxå!!!) så jag tror att denna filmen...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 22:23

Min nya blogg heter.....Vickiis.devote.se :-D Denna blogg kommer ju finnad kvar så ni kan gå tbx o kolla igenom bilder o sånt :-) Kramizzar vickii (L) Www.Vickiis.devote.se !!!...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 16:44

är ni nyfikna på hur den nya bloggen ser ut?   heheh inte så stor skillnad förutom att man kan se bilderna i mobilen + att sidan laddar mkt fortare   har redan hunnit lägga upp två inlägg snart ett tredje så ni får länken ikväll !        ...

Av Vickiis - 6 augusti 2011 23:28

hellou =)   har nu bestämmt mejj för att byta blogg, namnet kommer ni får inom kort såfort jag har fixat till den ordentligt (LL) så trött på bloggplatsen.se för bilderna dampar o shit -.-' hoppas ni kommer gilla den andra bättre ! =)   s...

Av Vickiis - 4 augusti 2011 11:33

de är sjuuuukt varmt x)  har precis städat där uppe medens pappa klippte gräset ;d bilderna o de från semestern kommer senare idag, ikväll eller imorgon, de kanske blir åska idag så får se :/ bloggar från mobilen igen så de finns inga roliga sm...

Presentation ! :)


Välkommen till min blogg!
Mitt namn är Victoria Carolin Hermansson och i bloggen kommer jag att skriva om vad som händer under min vardag, kompisar, och mina intressen, ridning, foto, shoppa och laga mat! :) Självklart kommer det en massa bilder! :D

RÖSTA :)

Passar jag bäst i brunt eller blont hår? (:
 brunt
 blond
 mörkbrunt
 ljusbrunt
 ljusblont

Ställ en fråga ;)

3 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards