Vickiis

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

veckan (;

Av Vickiis - 11 juni 2011 16:56

hejhej nu har jag snart städat klart mitt rum :D

ja berättar inte så mkt om vad ja gjort i veckan nu men x)


Måndag:

va med julia o så badade vi i hennes pool, bilder längst ner i detta inlägg 

o åt vattenmelon, o så åt vi plattfisk som var AS gott !  

hade super kul, vi spelade även "ride" 


Tisdag:

hm..jo juste , ja lagade mat när ja kom hem o vid 6 så åkte ja med jennifer o hennes föräldrar till lidköping för att kolla på karnevalen (stav?  )

jätte roligt att se 

sen åkte vi hem o så åt ja o kollade på "the mentalist" (tror ja) 


Onsdag:

ja åkte med jossan o frida hem    o så kollade vi på "prinsessan & grodan" och "Leagily Blond" (stav?)

o sen så hämtade mamma mejj kl.  8 


Torsdag:

påbörjade min städning, o åkte sedan med jennifer till stallet o fotade deras avslutning för terminen på ridskolan    blev inte så superbra kort men aja, kanske får några att lägga upp någon dag 


Fredag och lördag:

jag o jennifer tar bussen till hennes mormor o morfar för att bada x)

kan bara säga såhär, de var inget badväder, men eftersom de regnade trodde ja att de skulle bli lite varmare, men nope, de var 16 grader 

kom i till magen sen så kände ja inte mina ben längre, jennifer skvätte as mkt på mejj så ja frös som f*n, men hon doppade sig o så gick vi upp o värmde oss o så innan vi badade så åt vi pannkakor, jätte gott, o sen efter vi badat så spelade vi bondespelet, de gamla, som har en mycket mysigare spelplan är den nya 

sen så åkte vi hem med jennifers mamma, o så hoppade ja av vid mejj o packade lite sovaövergrejer, o tog med datorn, som vi aldrig använde, för ja har inte internet hos dom, men vi lånade jennifers syrras dator, för hon har en annan 

o så spelade vi halflife, o kom as långt på en bana, en labyrintbana typ , o när vi skulle lägga oss, så ställde ja mejj på en hylla (i spelet asså x) så att ja inte kunde bli dödad, o så satte vi datorn på viloläge, o när vi vaknade idag så åt vi frukost, o fortsatte spela, o kom jätte långt 

men vi hade dött för många gånger sen, så de kom upp en ruta o så får man stänga ner  iaf, men igår så gjorde ja o jennifer mat själva oxå , vi gjorde senapskyckling  de blev jätte gott o smakade inte alls senap (ja gillar inte senap) 

o så gick ja hem kl. 12 idag, för ja lovade mamma de, för ja skulle fortsätta städa mitt rum o rensa grusgången med erica , as jobbigt 

men gången är klar, o ja ska bara dammsuga i korridoren vid mitt rum , o sen torka golvet i mitt rum 

o typ om en timme ska ja börja göra fetaost kyckling, ett recept ja fått av jennifer för ett tagsen, som är as gott 


så hejdå, de är de ja gjort i veckan, o nästa vecka på torsdag morgon slutar vi skolan o får våra betyg ! 

o på tisdag så har vi klassdag, men de kommer bli den sämsta dan typ, för vi ska spela brännboll PÅ SKOLAN, o grilla PÅ SKOLAN, när de är klassdag ska man ju komma ifrån SKOLAN ! :O

aja  hejdå , berättar ikväll hur de gick med maten för ja ska göra den själv, erica ska bara duka o fixa salladen o efterrätt :)

bilder på mitt rum efter städningen kommer nog imorn, för de är ju inte klart än x)


mitt rum innan


mitt rum innan


mitt rum innan


mitt rum innan


sigge ;*


julia står på händer :D


sigge :*


bondespelet, fast upponer x)


hhahah, hade superful min där xD men vattnet blev coolt :D


jennifer när vi spelar bondespelet :)


ja äter vattenmelon x)


julia äter vattenmelon :)


ja innan ja doppade mejj x)


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vickiis - 5 juni 2012 23:32

// Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu! Bio premiär nu den 8e juni !!!   Längtar grymt mycket då Kristen Stewart är en av mina favorit skådespelare !!! (hon är sjuuukt fin oxå!!!) så jag tror att denna filmen...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 22:23

Min nya blogg heter.....Vickiis.devote.se :-D Denna blogg kommer ju finnad kvar så ni kan gå tbx o kolla igenom bilder o sånt :-) Kramizzar vickii (L) Www.Vickiis.devote.se !!!...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 16:44

är ni nyfikna på hur den nya bloggen ser ut?   heheh inte så stor skillnad förutom att man kan se bilderna i mobilen + att sidan laddar mkt fortare   har redan hunnit lägga upp två inlägg snart ett tredje så ni får länken ikväll !        ...

Av Vickiis - 6 augusti 2011 23:28

hellou =)   har nu bestämmt mejj för att byta blogg, namnet kommer ni får inom kort såfort jag har fixat till den ordentligt (LL) så trött på bloggplatsen.se för bilderna dampar o shit -.-' hoppas ni kommer gilla den andra bättre ! =)   s...

Av Vickiis - 4 augusti 2011 11:33

de är sjuuuukt varmt x)  har precis städat där uppe medens pappa klippte gräset ;d bilderna o de från semestern kommer senare idag, ikväll eller imorgon, de kanske blir åska idag så får se :/ bloggar från mobilen igen så de finns inga roliga sm...

Presentation ! :)


Välkommen till min blogg!
Mitt namn är Victoria Carolin Hermansson och i bloggen kommer jag att skriva om vad som händer under min vardag, kompisar, och mina intressen, ridning, foto, shoppa och laga mat! :) Självklart kommer det en massa bilder! :D

RÖSTA :)

Passar jag bäst i brunt eller blont hår? (:
 brunt
 blond
 mörkbrunt
 ljusbrunt
 ljusblont

Ställ en fråga ;)

3 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards