Vickiis

Direktlänk till inlägg 10 maj 2011

SANNA :D

Av Vickiis - 10 maj 2011 19:47

Jag börjar med Sanna, för hon fyller år den 5januari :*

Sanna har jag känt sen vi(eller jag) föddes :D

vi har växt upp ihop o har sjukt många minnen ihop, både roliga, underbara, fantastiska o massa mer :D

Du är en så sjukt skön person(misstolka inte), du skrattar, förstår, pratar, ja, de händer alltid roliga saker när man är med dejj :D

man blir så sjuuukt glad när man hör ditt skratt, o när du säger dina roliga, lite underliga kommentarer :*

DU är så sjukt underbar, o du har alltid en plats i mitt hjärt, med dejj kan man prata med om vad som helst, o du lyssnar o förstår, tröstar (LL)

Även fast de kan bli lite tjafs om en mini sak, skrattar vi åt de typ 5min efter :*

O om du dammsuger upp en dammråtta, o blir ledsen för det, så finns jag om du vill prata ^^,   

JAG ÄLSKAR DEJJ AV HELA MITT HJÄRTA, o JAG HOPPAS ATT VI ALLTID KOMMER ATT KÄNNA VARANN, FORTSÄTTA VARA BÄSTA VÄNNER, FÖR DU BETYDER SÅ OTROLIGT MYCKET :*


Älskar dejj :*


  

 

   

   

PS. Ni hittar henne på hennes o carro´s blogg

www.asslatjejerna.blogg.se

(LL) 

 

 
 
Sanna

Sanna

10 maj 2011 23:34

Aw Vicki gumman! Börjar ju fan lipa nu.. Du är ju fan underbar lilla gumman då! Vad skulle man göra utan dig!? Vi kommer/SKA alltid vara bästa vänner. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. aw ne, nu får ja sluta lipa, ser ju inte vad jag skriver, du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Du har alltid funnits där för mig. Och jag kommer ALLTID finnas där för dig! Jag älskar dig Victoria hermansson <3 <3

http://asslatjejerna.blogg.se

Vickiis

11 maj 2011 16:37

naw *-* sanna, nu börjar ja oxå lipa för att du gjorde de *-*
älskar sjuuukt mkt :* :* :*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vickiis - 5 juni 2012 23:32

// Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu! Bio premiär nu den 8e juni !!!   Längtar grymt mycket då Kristen Stewart är en av mina favorit skådespelare !!! (hon är sjuuukt fin oxå!!!) så jag tror att denna filmen...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 22:23

Min nya blogg heter.....Vickiis.devote.se :-D Denna blogg kommer ju finnad kvar så ni kan gå tbx o kolla igenom bilder o sånt :-) Kramizzar vickii (L) Www.Vickiis.devote.se !!!...

Av Vickiis - 7 augusti 2011 16:44

är ni nyfikna på hur den nya bloggen ser ut?   heheh inte så stor skillnad förutom att man kan se bilderna i mobilen + att sidan laddar mkt fortare   har redan hunnit lägga upp två inlägg snart ett tredje så ni får länken ikväll !        ...

Av Vickiis - 6 augusti 2011 23:28

hellou =)   har nu bestämmt mejj för att byta blogg, namnet kommer ni får inom kort såfort jag har fixat till den ordentligt (LL) så trött på bloggplatsen.se för bilderna dampar o shit -.-' hoppas ni kommer gilla den andra bättre ! =)   s...

Av Vickiis - 4 augusti 2011 11:33

de är sjuuuukt varmt x)  har precis städat där uppe medens pappa klippte gräset ;d bilderna o de från semestern kommer senare idag, ikväll eller imorgon, de kanske blir åska idag så får se :/ bloggar från mobilen igen så de finns inga roliga sm...

Presentation ! :)


Välkommen till min blogg!
Mitt namn är Victoria Carolin Hermansson och i bloggen kommer jag att skriva om vad som händer under min vardag, kompisar, och mina intressen, ridning, foto, shoppa och laga mat! :) Självklart kommer det en massa bilder! :D

RÖSTA :)

Passar jag bäst i brunt eller blont hår? (:
 brunt
 blond
 mörkbrunt
 ljusbrunt
 ljusblont

Ställ en fråga ;)

3 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Bloggerfy


Ovido - Quiz & Flashcards